Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 7. januar 2011

våre egne kort
viser vei

sakte slikking
nedover ryggen

suging på tærne
lange tungekyss

massasje
over hele kroppen

tenningen er herlig
begge blir varme

kroppskontakten
hisser oss opp

nærheten
gir stigende lyster

endelig naken hud
glidende mot hverandre

vi tennes
føler varme sammen

under den hvite dyne
skjer det

hender og fingre
rundt og om ditt kjønn

munn og tunge
følger efter

jeg står
venter på deg

jeg kjenner
din åpne hule

glir sakte inn
og nyter

du legger meg ned
side mot side

min stivhet er klar
du bestemmer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar