Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 7. oktober 2012

Eg skal ta deg med til godtebutikken
eg har ein kjærleik på staur du kan sleike på
kom igjen jente, ikkje stopp
berre hald fram til du treff den rette staden

Eg skal ta deg med til godtebutikken
Gut - ein smak av det eg har
skal eg få deg til å bruke alt du har
berre hald fram til du treff den rette staden.


50 Cent - lest av Hadja Tadjik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar