Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 15. august 2013



Gjennombrudd


I de siste dager har jeg endelig kunnet kjenne på følelsen av å ha klart det; kommet meg over og akseptert min egen skilsmisse – en prosess som startet for ti år siden. De siste uker og måneder har vært intense, med både behandling, flytting og en omveltning i hele dagliglivet. Dette har gitt meg en re-start på livets tilværelse. Takk til dere alle som på en eller annen måte har vært delaktige i min ti-årige prosess. Endelig.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar