Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 11. oktober 2013

Kære Else
Jeg lovede Dig jo at skrive om mine Oplevelser under mit Besøg hos Anna og Alfred. Jeg maa sige, at mine Oplevelser af de to Dage jeg har været her, er saa gode at jeg maa skrive dem til Dig, navnlig da disse falder nøje sammen med begge vores Mening om Erotik og naar jeg betror dig disse Oplevelser er det med Tanken paa, at du ikke bliver jaloux, for du ved jo, at selv om vi to har vore smaa Hemmeligheder sammen var vi jo enige om, at vi begge hver for sig skulde have sin Frihed saa vi kunde nyde de forskellige Oplevelser, der faldt paa vores Vej. Og du ved jo, at jeg naar jeg kommer hjem, stadig er din lille Nuttegris og ogsaa vil være lige saa glad for dine Kærtegn som før. Jeg kom jo i Forgaars Aftes og i Gaar Morges gik Alfred Kl 7 paa Arbejde. Anna kom da ind til mig og foreslog at vi skulde drikke Kaffe inde i hendes Seng. Du ved jo, at jeg kender Anna fra Kontoret hvor jeg var sammen med hende i et helt Aar, men i den Tid har vi aldrig diskuteret Erotik. Saa lige da hun sagde det, tænkte jeg, mon der skulde være noget under hendes Forslag.

Da vi kom ind til Anna, havde hun lavet en Kaffebakke i Stand og vi satte os i hendes Seng og drak dejlig Kaffe med hjemmebagt Brød og bagefter laa vi og røg en Cigaret i hendes Seng medens vi snakkede om løst og fast. Da vi havde røget Cigaretten, spurgte Anna om vi skulde sove et lille Blund og vi puttede os ned under den samme Dyne. Du kan nok forstaa, at min Tanke kredsede om dette, om der virkelig skulde være en Mulighed for en erotisk Oplevelse med Anna, for sød er hun kan du tro. Da vi lagde os ned, sagde Anna, læg dig i min Arm, saa ligger vi bedre og vi laa saa tæt mod hinanden og pludrede saadan som Kvinder kan det og laa og smaagrinede af forskellige Ting. Annas anden Arm laa omkring mig og jeg syntes jeg kunde mærke, at hun trykkede mig en Gang imellem, saa jeg skal ikke nægte, at mine Sanser var spændte paa hvad der vilde ske. Pludselig sagde Anna, giv mig et Kys, Inger, du er saa sød. Og da jeg kyssede hende kunde jeg mærke, at hun trykkede sig tæt op ad mig.

Lidt efter kyssede Anna mig igen og nu kunde jeg mærke hendes Tunge mellem mine Læber medens hendes højre Haand kælede for mig. Nu var jeg klar over, at Anna vilde noget med mig og jeg skal ikke nægte, at jeg dirrede af Forventning. Du kan nok forstaa, at jeg besvarede hendes Kys og næste Gang vi kyssede, stak jeg min rigtig ind mellem hendes Læber og begyndte at kysse rigtig lidenskabeligt og straks mærkede jeg, at Anna besvarede det og trykkede mig op til sig medens hendes højre Haand mere og mere kælede for mig, for mine Ben, for min lille, dejlige Røv og tilsidst endte hendes Haand oppe paa mit Bryst og kælede saadan for mig, saa jeg rystede af Lidenskab. Nu begyndte jeg ogsaa med min frie Haand at kæle for Anna og vi laa begge med lukkede Øjne, trykkede tæt op til hinanden og mærkede denne vidunderlige Følelse af at svæve helt i Luften af bare Lidenskab.

Pludselig rejste Anna sig op i Sengen og tog sin Natkjole af og sagde jeg skulde gøre ligesaadan og et Øjeblik efter var vi begge nøgne og da vi puttede os ned under Dynen skete det i en stor, dejlig øm Omfavnelse og Anna lagde sig hen over mig, kyssede mine Øjne, mine Kinder, min Mund min Hals medens jeg vred mig og stønnede af Lidenskab. Tilsidst endte hendes Mund paa mit ene Bryst og, Else, jeg kan næsten ikke taale at skrive om det, men hun sugede sig fast til mit Bryst, sugede og sugede min Brystvorte, medens jeg nu stønnede højt af Liderlighed.

Medens hun kyssede mig kælede hendes Haand for min Krop allevegne, ustandselig op og ned og pludselig aabnede Anna med sin ene Haand mit Skød og jeg mærkede hendes Haand mellem mine Ben paa det vidunderlige Sted. Vi sugede os fast til hinandens Munde og jeg kunde mærke Annas Fingre lege med min Kærligheds Grotte, aah Else, det var vidunderligt, jeg kunde mærke hendes Fingre helt oppe i mig og jeg kunde mærke dem gaa frem og tilbage, forfra og bagtil, ud og ind, jeg var lige ved at skrige, saa dejligt var det. Nu lagde Anna sig over mig og begyndte at kysse mig over det hele, først paa begge mine Bryster, saa paa min Mave og paa mine Laar og uvilkaarlig aabnede jeg mit Skød og lige paa en Gang gennemrisledes jeg af den højeste Fryd. Jeg mærkede Annas Tunge, jeg mærkede den gaa ud og ind i mig, og op og ned og nu, Else, nu skreg jeg af Fryd og Liderlighed. Anna blev ved at slikke mig saa vidunderligt, saa tilsidst blev jeg bange for at den skulde gaa, og da jeg mærkede, at nu var jeg ved at komme, skreg jeg til Anna: pas paa, nu gaar den, men hun raabte Inger, lad mig faa det altsammen og atter mærkede jeg Annas Tunge og et Øjeblik efter skreg jeg af højeste Fryd da den gik paa mig og Anna sugede mig fuldstændig tør.

Udmattede faldt vi om i hinandens Arme og laa og hvilede os en lille Tid, men saa begyndte Anna at kysse igen og nu var det mig, der gjorde det samme ved Anna, som hun havde gjort ved mig og ikke længe efter hørte jeg Annas Frydeskrig da den gik paa hende og jeg fik al hendes Kærlighedssaft. Aaah, hvor er det dejligt at elske paa den Maade, der er nok de Mennesker, som vil synes at det er forfærdeligt, at man kan være saa lidenskabelig saa man gør saadan noget, men har man en Gang prøvet det, saa synes man kun det er dejligt. Bagefter sov vi i hinandens Arme et Par Timer og lidt senere stod vi op og Resten af Dagen gik uden større Oplevelser. Jeg skal nok skrive igen i Morgen hvis jeg oplever mere.

Mange Hilsner din Inger

(hentet fra Fanny Miranda 1930)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar