Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 20. januar 2014

Tårer        

Tårene som triller
Når jeg slipper
siste lille rest
av kontroll
Jeg overgir meg
fordi jeg vet
Du passer på


Tårene som triller
følelsene som blir
for overveldende
jeg flyter bort
vet ikke helt
hvor jeg er


Tårene som triller
jeg har vondt
klynker og skjelver
smerten er for sterk
men jeg stopper Deg ikke
vet Du passer på


Tårene som triller
jeg savner Deg
det gjør vondt
jeg savner oss
savner overgivelsen
det overveldende
jeg savner smerten
ønsker å stoppe
disse tårene




lailur 2013 - FL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar