Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

lørdag den 9. august 2014

Der er måneringe i en dam
og selvom jeg prøver
at stikke mine hænder i vandet
kan jeg kun fange mudder

Syltynde månetråde
spejlbilledet rammer øjet
fortæller om krig og kærlighed
månelys i hvide folder

Én rød vante blander sig
flyder rodløst i sin egen sø
mørket trænger langsom frem
det bliver svært at bekrige

Jeg lyser lige ned i dammen
men ser så kun mig selv
månen kan ikke hentes
den opstiller betingelser

Den trækker i mine tråde
jeg springer langsomt i
men finder ikke frem til det
som ingen grænser har

(H.Brunk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar