Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 4. januar 2015

Her er digtet ‘Kære depression’
som jeg læste op i TvLorry.

Kære depression,
Du er ikke en ønsket gæst i mit liv
Du tager min glæde,
Min lyst til livet
Mit liv
Du er et vinterhi
Der varer ved
Du er de sorte briller
Mit sind får på
Du er alle de tårer,
Jeg har grædt
Alt den sorg, jeg har følt
Du er den fysiske smerte
Når livet gør for ondt
Du er tvivlen
Der stjæler mit håb og troen på
At alt nok skal blive godt
Du er alle de ting, jeg har sagt
Men mest af alt er du det usagte
Du er de gange, jeg har lidt i stilhed

 Af 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar