Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 25. marts 2015

Selvmordets Lykke

 
Selvmordets Lykke.
Forlanger ikke at I skal forstå mig
- Ønsker blot at I accepterer mit valg
Lad mig finde mit sidste hvilested
- Tving mig ikke til at skulle leve videre
Forhåbentligt er denne dag den sidste
- Snart lukker jeg mine øjne og rejser
Livet skal ikke længere pine mig – Farvel!
- Flyver ud – forlader for evigt min krop
Er ikke længere bange – Tværtimod
- Alle mine pinsler får endelig en ende

 (Regnbuepigen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar