Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 9. oktober 2015

SALT – til inspirasjon – og glede


SALT – til inspirasjon – og glede..
S – smilet ditt var det første jeg la merke til… A – alle rundt deg ble glade… L – luggen din var nesten borte… T – tatoveringen din lyste opp på armen…
Jeg er venus – myk og varm.. Møter leppene dine, stille…
Du sitter der, med smilet ditt.. Har noe hardt mellom bena… Venter på meg… vil kjenne leppene mine .. Der nede… i ren nytelse og glede…
Jeg vet du smaker salt… Jeg vet du vil ha alt… Når 79 bussen svinger seg hjem.. Rundt 22.00..fra Abildsø… Drømmene dine.. Kan ingen ta, bare du vet--- Hva du vil ha… A - 030510

Ingen kommentarer:

Send en kommentar