Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 31. maj 2016

Hedonisme


Giv mig en flig af din hud
et sekund af dit ansigt
en æon af dine tanker
og lad dette være
min dans ind
i sneklædt sommer
og dage af tordenblå nat
giv mig et strejf af din duft
så jeg kan bygge tårne
af aromatisk skrift
bjerge af verbal hedonisme.

Teksten er publiceret 07/04-2007 af Louise Bach Johansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar