Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 10. juni 2010

du så meg dypt inn i øynene
smilet ble enda større
når du skjønte
hva jeg egentlig mente
med det jeg sa

da gikk det bare
en vei

oss sammen
i knirkende omgivelser
herlige og støyende

ingen hørte oss
bare vi
som følte nytelsen
i våre felles lyster

din utstråling
og smidige kropp
gjorde meg
nesten ustyrlig

teknikken ble ny
med min stivhet
som varte lenge

våt og kåt
var du
i vår stund

skal vi elske mer
gleder meg til neste omgang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar