Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 22. juni 2010

tankene strømmer på

når du endelig kommer
flagrer dine klær rundt deg
ditt blikk er veldig hett

klarer jeg å fange
noe av deg

litt hudberøring
kjenne på dine fingre

føle nærheten
i din opphisselse
og bli en del av den

fantasiene mine
tar jeg med meg

og nyter deg
om og om igjen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar