Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 6. april 2011

Tog som passerer i natten
djeveljenta (CC)

Det er veldig tomt inne i meg nå...
Du tok meg på sengen over hvordan du leste meg og hvordan du leste mellom linjene på det jeg fortalte deg.
Du var øm og forståelsesfull i det du sa og gjorde.
Du brukte din smerte til å forstå min smerte.
Du er min skjebne som jeg ikke får...

Dine armer rundt meg
Din kropp tett mot min
Dine lepper mot mine

Våre kropper som møtes
Våre kropper som blir opphisset sammen og tenner sammen
Nytelsen av å kjenne deg gli inn og fylle meg, se din nytelse i ditt ansikt.
Kjenne kroppen din spenne seg når jeg bruker musklene mine og gir deg optimal nytelse

Leppene mine som smaker på deg
Leppene mine som senker seg nedover lemmet ditt og tungen ruller rundt mens jeg suger deg sakte.

Kropper som ligger utmattet i sengen tett sammen, prater lett...
Kropper som trenger mer og vil ha mer.

Drømmen om det som kunne ha blitt ble bare en drøm.

Som to tog som passerer i natten møttes vi og lot det passere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar