Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 14. november 2013

Er jeg en forskrudd person, som ikke klarer å forholde meg til den virkelighet som beskrives at jeg er i, eller er følelsen bare slik? Det vanskeligste med å gå videre, er å se fremover. Bakover er de ting jeg burde lære av. Hva er konsekvensen, av ikke å kunne klare å dra kunnskap ut av den tiden som er før nå? Tiden etter vil kanskje lide, hvis min personlige endring ikke følger standarden. Hvilke av mine ego, trer frem - og kan de samarbeide, med meg selv? Ritualet blir mer mektig enn livet selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar