Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 14. november 2013

Olje & Vann

Hvorfor kan jeg ikke blande disse to? Er jeg redd og følelsesmessig analfabet? Min håpløshet er forlengst gått over til likegyldighet. Hvem er jeg tilstede for? Tilstedeværelse i sinnet, mens sinnet er sykt, kan bare by på problemer. Utfordring på alle plan; blir jeg ærlig og kjærlig av den grunn? Og hvem setter rammene for hvor grensene burde vært; mine er veldig fleksible. Derfor trenger jeg oppgaven: helle vann i oljen, eller helst omvendt - synet av oljens mystiske baner i vannets bølger, treffer meg. Det er min fantastiske virkelighet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar