Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 11. februar 2014




 
Verden faller fra hverandre.
Og jeg tar alt av skyld.
Jeg startet dette kaoset.
 
Død er min eneste vei ut.
Min død vil rense verden.
Ånden min vil ikke bli igjen.
jeg kommer til å forsvinne for godt.
Livet mitt forbanner mine elskede.
Livet mitt ender snart...
 
En vegg dekket av blod.
Blod røde kniver på gulvet.
For en grotesk måte og ende mitt liv.
 
Fortiden min er mørk.
Ingen skal huske fortiden min.
Mitt pågående liv er et levende helvete.
I fremtiden er jeg begravet under jord og gress.
Og jeg rotner bort til støv og glemsel...
 
 
 
 
Forstyrret personlighet.
Forvridd, syk og uklar.
Aldri forstå realiteten.
Og stemmene forsvinner aldri.
Grotske mentale bilder
Som brenner seg i sinnet mitt.
Bryter ned og dør i fortvilelse...
 
Stemmene multipliseres.
Forvirrelse og misledning.
 
Schizophreni
sinnet mitt splittes.
 
Psykotiske illusjoner.
Tro er ikke for meg.
Voldelige, tøffe følelser...
Påvirker alle rundt meg.
Ekstrem paranoia.
Aldri stole på noen.
Ødelegger sinnet mitt, bit for bit.
Eksistens begynner å rustne...
 
Stemmene multipliseres.
Forvirrelse og misledning.
 
Schizophreni
Jeg vet aldri hvilken stemme som er meg.
Paranoia erobrer meg.
Lidelse eller sykdom?
Schizophreni..
 
De stirrer på meg.
Jeg stoler ikke på noen.
Og ingen er til å stole på.
 
Tanker om drap.
Alle er min fiende.
Stemmene vil at jeg dreper.
Hjernen min er ille.
Ødelegger sinnet mitt, bit for bit.
 
Stemmene multipliseres.
Forvirrelser og misledning.
 
Schizophreni
Jeg vet aldri hvilken stemme som er meg.
Paranoia erobrer meg.
Lidelse eller sykdom?
Schizophreni!


Soturri, 22 - 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar