Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 26. april 2015

Min hvisken lyder

Min hvisken lyder


fanget i et nett
av nytelse

spunnet
med tette masker

bydende glødende blikk
fengsler betvinger

øynenes gnister
fenger
tenner

kroppen tar fyr
i ydmyk
overgivelse

all forkledning
kastet

der Hun blotter
meg med blikket

synker ned
der tiden stopper

alt er
i bevegelse

Udgivet den by

Ingen kommentarer:

Send en kommentar