Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 6. april 2015

Mit Indeni

MIT INDENI      


“MIT INDENI”
Hold mit hjerte – bare et øjeblik
lad være og tvivl
Kom nu. Indhent mig med din kærlighed
lad os dele liv
Lad mig leve eller overleve
bare ét minut
Du er i mine tanker
en særlig duft

 Du er – mit indeni
mit indeni..
En, dér ved mig her – endnu en drøm at befri
Jeg lægger mine følelser frit frem, så du kan tage
hvad du synes – gør det til dit
og mit indeni

 Jeg lever i og dør for dig
jeg lever ikke for dig, men jeg lever med dig
Vent, og se! Når hele verden sover
er jeg den, der lover og sværger
Hold mit hjerte
bare et øjeblik
Lad være at tænk
når du kan nøjes med at se
Kom fugl
vis mig din hemmelighed
Den magiske dør
åbner sig for altid

 Du er – mit indeni
mit indeni..
Svær at begribe, eller bare gribe i
Jeg lægger mine følelser frit frem, så du kan tage
hvad du synes – gør det til dit
og mit indeni
Lad være at tab mig
men hold mig bare et øjeblik
for du er for altid den
der rør mig mest
Og hvis du tænker på
at forlade mig
så tænk på hvordan
det vil være, foruden dit & mit Indeni
Du er mit indeni. Din for altid, mit indeni…
Copyright Tania Viit 2015 - Udgivet den by

Ingen kommentarer:

Send en kommentar