Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 24. juli 2015

Jernhesten



Jernhesten
Hun var alt, jeg var inni henne, jeg var langt ute på havet. Jeg visste at hun elsket meg.
Hun var så våt som tusen år med regn. Vi var på en reise langt inn i ødemarken der
hvor blomstene spirer opp av upløyd mark. Jeg holdt rundt henne så vart som om
blomsterstøvet mellom rumpeballene hennes og håndflaten min ga meg l
ysets hemmeligheter.
Nå sprutet jeg så deilig opp langs hennes innerste lengsler.
Jeg fylte hele bekken hennes med den mykeste jordbærkrem. Vi sprang
sammen i åpent landskap,
vi var ett med naturen. Vi spiste gulrøtter, kålrabi, stikkelsbær, brennesle,
vi plukket liljekonvaller i tiden som rant forbi oss. Brystene hennes var så myke,
de var som markjordbær og brystvorten som prestekrager.
Jeg kjørte igjennom natten, min gamle Citroën duvet gjennom landskapet.
De gamle lyktene fra 70-tallet lyste opp bakken foran meg og trærne vi passerte.
Jeg tenkte på alle de somrene vi hadde sammen. Jeg elsket å løpe etter henne
og se rumpeballene hennes danse som ville hester. Holde tett rundt henne,
legge brystene hennes mot håndflatene mine og kjenne en usigelig trang
når solstrålen traff elvemunningen og jordens deiligste frukt klasket ned
på min tapre prins.
Så kom toget.

Aune Sand - 2015

Ingen kommentarer:

Send en kommentar