Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 14. juni 2016

det er dù


hvem er du
som ser på
mèg
fra under dynen

strålende
som månen

skinnede
som solen

du rører
i alle
mine følelser

jeg elsker
alle dine
ansikter

dine takter
lager rytmen

dine øyne
glitrer

munnen er
bløt

rød
innbydende

håret
henger
over
hele
min kropp

hudens smak
dufter i
all evighet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar