Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 9. juni 2016

mine tankers uredde følelser

mine tanker
er livredde

for en
anderledes
framtid

følelser
av uvitenhet

gjør meg
skjelven

kontrollen
gir jeg
til deg

når jeg vet
at du vil

kan
klare
å vise
vår vei

felles
tanker

følelser
i hopetall

en spesiell
retning
ingen andre
har prøvd
å gå

vi må selv
føre an

nuhet
å leve i

fortid
å lære av

framtid
å leve for

i vårt
eget sære
uforståelige
fellesskap

jeg vet
du forstår
meg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar