Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 1. februar 2010

jeg er varm
veldig varm
fylt av varmen fra deg
uten at du vet det

du varmer meg
uten å vite
om det selv

selv på lang avstand
blir jeg varm av deg

ser på dine former
og fantasérer om deg

da blir det utrolig varmt
i hele kroppen min

opphisselsen trenger seg på
blodet strømmer til alle steder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar