Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 24. februar 2010

nå skal jeg drømme
om oss

jeg tenker at
puter og dyner
er deg

tar på og føler
nyter og koser meg

sakte sovner jeg
med deg i tankene

og våkner uten deg
men du er fortsatt
i mine tanker

2 kommentarer:

  1. :-) de orda tar jeg med inn i drømmeland ikke bare i kveld :-)

    SvarSlet
  2. hmm det var virkelig hjelp i sov skikkelig godt når jeg tenkte på å vere god mot en annen når jeg holdt rundt dyna og puta :-)

    SvarSlet