Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 28. februar 2010

mine hender
er varme
og fylt av olje

jeg massérer
hele kroppen din

du nyter
jeg ser det
der du ligger

så mange
erogéne soner
visste jeg ikke
at det fantes

5 kommentarer:

  1. :-) jo da det visste du ;-)

    hele huden er en erogen sone -untatt der jeg er kilen da he he he

    SvarSlet
  2. Det finnes noen som blir overrasket over hvor mange der faktisk er... og jeg blir like glad når de oppdages...

    SvarSlet
  3. er vel bare jeg som er snål da der jeg ikke er kilen er erogen sone he he he he

    SvarSlet
  4. De "rette" hendene kan få hele meg til å sitre - selv der jeg ellers er kilen! Så det har vel kanskje både med elskeren, stemningen, graden av lyst og min egen hjerne å gjøre, kanskje?

    SvarSlet
  5. for de rette hendene er jeg nesten ikke kilen men fra ankelen og ned er jeg kilen uansett
    men for de gale hendene er jeg kilen over absolutt hele meg hele tiden

    SvarSlet