Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 30. juni 2013

så trett
sengen kaller
herlige og saftige drømmer
våkner brått
hendene er låst
av deg
du står over meg
heltent
hva nå
jeg kan ikke røre meg
du har tatt av meg klærne
dine hender er myke
om mitt stive lem
du er bestemt
munnen min
må slikke deg
du sitter på meg
dine safter renner
over mitt ansikt
klarer ikke gjøre motstand
din tunge gjør meg vill
rundt min pikk
jeg kommer ingensteder
om og om igjen
kommer jeg nesten
du vet
hvor grensen går
men du kommer
igjen og igjen
og enda en gang
og nyter
du snur deg
øynene dine lyser
hendene mine
sitter fortsatt fast
kyssene dine
smaker av meg
du smaker tilbake
av deg
nå vil du bare
tirre meg
enda mer
ditt kjønn er nærme
likevel langt unna
jeg kommer nesten igjen
du har kontrollen
jeg nyter stort
snart er du over meg
for siste gang
setter deg hardt
på pikken
dine bryst duver
kroppen gynger
tempoet blir større
jeg klarer ikke holde meg
spruter i deg
på deg
rundt deg
akkurat der du vil
du bestemmer
nå også

Ingen kommentarer:

Send en kommentar