Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 19. december 2013

 
I min aftenbøn beder jeg til
At jeg ikke vågner igen næste morgen

I mine drømme falder jeg ned fra en klippe
I mine mareridt er jeg vågen

I mine drømme holder jeg op med at ånde
I mine mareridt banker mit hjerte stadig

I min aftenbøn beder jeg Gud
Om at skåne min sjæl
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar