Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 23. december 2013

 

 

Monstrene lar meg ikke være

 Jeg vil ha fred
mulighet til å kunne tenke
uten stemmene
uten mørket
la alt det vonde forsvinne

Jeg skulle ønske det var enkelt
jeg kunne leve
uten å tenke på døden
som noe bra
vet ikke hva et liv er

Livet er et spill
den som dør først
er den som vinner
alle vi andre står igjen
og undrer hva som skjedde

Alt gjør vondt
å smile 
vet jeg ikke lenger hvordan gjøres
som en tapt drøm
langt i det fjerne

Jeg vil ikke dø
Jeg er ikke glad i døden
døden virker bare bedre
mer fredfull
gir meg håp om stillhet.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar