Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

lørdag den 20. september 2014

Ekshibitionisme - De første oplevelser

Jeg kan ikke præcist huske hvornår jeg begyndte at have ekshibitionistiske fantasier og hvad de drejede sig om, men mine første oplevelser foregik da jeg var mellem 11 og 15 år.
Umiddelbart er der ikke nogen af oplevelserne herunder der er særligt "vilde", men hver af dem var grænseoverskridende for mig på det tidspunkt hvor de skete.

I skole uden underbukser – 11 år

Jeg havde et stykke tid tænkt at det kunne være frækt at gå rundt uden underbukser og hvad overvejet hvordan det skulle kunne lade sig gøre at komme til det. En dag vi havde svømning i skolen skulle det så være: Efter at vi havde været i bad og skulle have tøj på igen, "tabte" jeg mine underbukser på det våde gulv. Jeg undskyldte det over for ham der stod ved siden af og sagde at "nu kunne jeg jo ikke tage dem på". Han forsøgte at hjælpe på situationen ved at sige at jeg bare kunne vride dem og så tage dem på alligevel, men jeg var meget opstemt af hvad der skulle ske og havde bestemt ikke tænkt mig at bakke ud på dette tidspunkt. Så jeg tog hurtigt mine bukser på, for at der ikke var andre der skulle se mig og fortsatte så skoledagen uden underbukser.

Strippoker – 14 år

Da jeg var 14 år var vi tre drenge og tre piger fra klassen, der havde aftalt af vi skulle spille kort en aften. Fra min side fra der ingen bagtanker og jeg mødte op som aftalt hos en af de andre drenge, der "tilfældigvis" var alene hjemme den aften. Da vi havde spillet et par timer var der pludselig en der foreslog at vi skulle spille strip-poker og det var der enighed om at vi skulle prøve.
Jeg kan huske at jeg var lidt nervøs ved situationen og havde bestemt ingen lyst til bevidst at tabe. Det havde dog heller ikke været nødvendigt at spille dårligt med vilje, for hurtigt sad med kun underbukserne tilbage og kort efter tabte jeg så igen.
Jeg var den første der skulle sidde helt nøgen foran de andre, det hele føltes lidt uvirkeligt og jeg tænkte noget i retning af "nu sker det" da jeg rejste mig fra sofaen og trak underbukserne ned og lagde dem i bunken af tøj. Men der var ingen der grinede og lidt efter lidt følte jeg en stor lettelse og fornemmelse af frihed over, helt naturligt, at kunne sidde nøgen og spille kort og snakke foran (ikke mindst) pigerne. Vi havde vist aftalt at vi skulle spille fem runder mere efter at den første havde tabt, men det var desværre ikke nok til at nogen af pigerne skulle smide det hele – kun en mere af drengene - og hans pik var dobbelt så stor som min.
I månederne efter gentog vi succesen et par gange, men det er kun den første gang der stadig står som et stærkt minde for mig.

Nøgenbadning ved søen - 15 år

Den tredje oplevelse i denne periode var den dag vi fik udleveret eksamensbeviser efter 9. klasse. Det officielle arrangement på skolen sluttede ved ni-tiden og vi havde aftalt at tage ned til en sø i nærheden bagefter. Alle var naturligvis glade og vi sad og hyggede os rundt om bålet mens mørket lige så stille faldt på. Nogen røg og nogen havde taget øl med.
På et tidspunkt var der nogen der ville bade. Jeg var umiddelbart lidt nervøs ved tanken da vi ikke havde badetøj med, men tændte alligevel på idéen og gik derfor med de andre. Vi var omkring otte stykker der ville bade – ca. lige mange drenge og piger. Pigerne gik om bag nogle træer for at tage tøjet af og erklærede det for deres område, og så stod drengene tilbage på det åbne stykke og måtte smide tøjet dér. Tøjet kom alligevel af og vi gik ud i vandet hvor pigerne allerede var gået i, til op over brysterne.
I starten stod de to grupper lidt på afstand ude i vandet, men efterhånden som vi vendede os til situationen svømmede vi alle rundt mellem hinanden og da vi senere gik op, stod vi allesammen sammen i den tid det tog før vi luft-tørrede.
Det var en god oplevelse der for mig (ligesom ved strippoker-spillet) både indeholdt "ydmygelsen" i at skulle smide alt tøjet i fuld offentlighed og efterfølgende følelsen af frihed over at kunne opføre sig helt naturligt i den uvante situation.

Sjov på stranden - 18 år

Det var en varm sommer det år og min kæreste og jeg var ofte ved stranden på Nordsjælland. Lige omkring parkeringspladsen ved stranden var der altid mange mennesker, så vi gik som regel langs vandet til det tyndede lidt ud i badegæsterne og der var mere plads. Her var ofte nogle der var nøgne - både når de solede sig og når de var i vandet. Vi havde flere gange talt om at det kunne være sjovt at prøve og en dag besluttede vi at gøre det. Vi fandt et ugenert sted mellem klitterne hvor vi pakkede vores ting ud og tog alt tøjet af. Det var en utrolig følelse: På en måde var vi helt alene, da man ikke kunne se de andre strand-gæster når man lå ned. Men når man satte sig op, kunne man se ud over stranden med alle de andre mennesker og samtidig gik der også jævnligt mennesker lige forbi os i klitterne og derfor kunne se det hele.
Med hensyn til tøjet er der jo ikke den store forskel på om man har badebukser på eller ej, men følelsen af at man lå dér, til offentlig skue for dem der gik forbi var utrolig stærk. Når jeg lå på ryggen kunne jeg mærke solen bage på pikken og nosserne, og vinden der blidt tog fat i kønsbehåringen.
Efterhånden som vi blev mere "modige", skiftedes vi et par gange til at rejse os helt op for at kigge ud over vandet, og dermed samtidig blotte sig for hele stranden.
Efter et stykke tid blev vi enige om at vi skulle i vandet. Vi tog hinanden i hånden og gik tværs over stranden, ud i vandet. På vejen gik vi forbi tre fyre på vore egen alder der øjensynligt havde lagt mærke til os på forhånd, og selvom de forsøgte at være diskrete, følte jeg at deres øjne var klistret fast til min kæreste. For mig var der noget utroligt bekræftende i den "respekt" det affødte fra dem, at vi var nøgne - og samtidigt var det frækt at forestille sig hvad de har talt om, efter at vi var gået forbi. Ude i vandet svømmede vi rundt og kyssede og holdt om hinanden. Vi var begge blevet lidt liderlige af hele situationen og kælede også en smule, man var alligevel enige om at vi hellere måtte lade være med at gøre mere lige dér.

eP150914

Ingen kommentarer:

Send en kommentar