Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 26. juni 2015

Hun, min venninde


Jeg har en venninne, hun er virkelig flott!!!


Hun delte sitt indre, hun er virkelig flott!!!


Jeg har en venninne, hun er kjempe flott!!!


Hun kjemper sine indre kamper, hun er virkelig flott!!!


Jeg har en venninne som viste sin svakhet.


oOo

HUN ER VIRKELIG EKTE


Hun er så flott

OoO



LindaLita

Ingen kommentarer:

Send en kommentar