Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 10. juni 2015

xXx


Den nakne kroppen er nesten borte. Hun ligger foran meg, men jeg kan så vidt skimte henne. Noen få flekker av henne er alt som ikke er visket ut, men de fyller meg med et sinne som sluker alt. Først da hun er helt borte, reiser jeg meg. Armene mine er foran meg, men jeg kan ikke se dem.

Jeg går og går, og kun morgenen vekker meg til verden.
Jeg faller. Tårene mine renner, forsøker å vaske meg tilbake, men jeg vil ikke.

Hendene mine finner punktet før jeg vet hva jeg vil.
Jeg dekker kroppen min fra bunn til topp.
Verden vil aldri finne meg igjen.

Bian Shen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar