Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 26. august 2015

Cutullus - Carmen V


La Oss Leve, min Lesbia, la Oss leve og Elske, 
og GI SÅ blaffen jeg Allé utelatt sikker Gamle Menn og DERES sludder. 
Solen GÅR OPP og ned 
menn for OSS-eh Lyset kortvarig, 
Nar Natten Endelig Kommer, da blir den Evig. 
Kyss meg Tusen Ganger, SÅ Hundre Ganger Til, 
deretter nok en Tusen og SÅ Hundre IGJEN. 
Da, NAR NOK Vi har Kommet Opp Til handlekurv Flere Tusen 
la Oss mikse dem OPP SÅ vi mister tellingen 
og HVIS noen skulle ha sett In Oss Ut av Misunnelse, 
la skinke OGSA BLI forvirret

Cutullus – Carmen 5



Ingen kommentarer:

Send en kommentar