Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 26. august 2015

Jeg ved intet om stjerner


 

Jeg ved intet om stjerner

Jeg ved intet om stjerner
Men det er vist også dem lige meget
De reagerer ikke, når jeg går tur om natten
De er her bare

Jeg ved intet om mennesker
Men det er vist også dem lige meget
De reagerer ikke, når jeg passerer dem forbi
De er her bare

Jeg ved intet om mig selv
Det gjorde jeg heller ikke som barn
Socrates tog fejl
For hvad er der egentlig at kende til?
Jeg er her bare

Ingen kommentarer:

Send en kommentar