Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 31. august 2015


Skriget.


Originally posted on :
Den alt ødelæggende samvittighed.
Som tære på min sjæl
På mit indre
Samvittigheden der bider sig fast
Dens klør der langsomt låser sig fast i min hud
Skrig
Den skriger for at få mig til at høre
Indse
At jeg er ødelæggende
Jeg indser, føler
Men blindes.
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar