Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 16. september 2015

Dagen


«Det skjer på dager uten forventninger.
Også på dager når jeg har planer.
Da ignorer jeg alt jeg burde ha gjort.
Inspirasjonen tar meg.
Jeg må sette ord på alt som sprenger seg vei ut i dagens lys.
Jeg kan knapt holde tritt.
Ordene flommer fra en indre hemmelig kilde.
Jeg  legger ikke merke til regnet som pisker mot ruten.
Heller ikke solen som titter på meg fra skyfri himmel.
Alt handler om det som må ut i lyset.
Det som jeg vet er til deg.
Hjertet fylles av takknemlighet.
Overveldet av magien som spinnes rundt meg
av ord fra min egen indre kilde.
Jeg kan aldri ta dem for gitt disse ordene,
som i magiske øyeblikk blir levende under hånden min.
Jeg vet hvor stort det er.
Det er ikke jeg som får det til å  skje.
Jeg kaller det sjelen min.
Men jeg må slippe det frem når det presser på og vil ut.
Jeg gir meg over uten reservasjoner.
Lar min utemmede indre flamme antenne noe rått og ekte.
Noe som er fra hjerte til hjerte.
Fra meg til deg.»


synnasverden.net

Ingen kommentarer:

Send en kommentar