Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 29. september 2010

for lenge siden
børstet jeg håret ditt
så ditt flotte blikk

stille ligger du
i sengen

hører du jeg hvisker
hva du skal gjøre

jeg er din master

vekker deg
av din søvn

ber deg suge meg
med glede og stolthet

samtidig kjenner jeg
varmt og vått kjøtt
mellom fingrene

du nyter også
er helt nødt til det

fingrene fuktes
enda mer
i din munn

jeg kjenner på
dine store bryster

min stav er het
du kiler meg
på pungen

så tenner jeg
stearinlyset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar