Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 17. september 2010

jeg våkner sakte
øynene svimler

får ikke flyttet mine ben
vil klø meg
armene sitter fast

jeg er bundet
til sengens fire stolper

ser du står over meg
begge er nakne

du tirrer meg
jeg tennes
av din herlige kropp

du setter deg hardt over meg
lar kroppene gnis i mot hverandre
dine bryster kiler meg

du snur deg
tar meg i din munn
jeg føler ditt kjønn
i hele ansiktet

du er våt allerede
jeg slikker
tungen min blir ivrig

dine sugeevner
er utrolig gode

herlig opplevelse
allerede

så vendes din kropp
blikket ditt er bestemt

min stivhet
fører du rett inn

rir meg
om og om igjen

så kommer jeg
om og om igjen

det føltes som sekunder
tiden er evig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar