Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

lørdag den 25. september 2010

nytt bekjentskap
en flott ung kvinne

vil ha kos
og ømhet fra meg

vi to kler sakte av hverandre
nesten som ett par strippere

den unge er stor
herlig og myk
over det hele

brystene trenger massasje
som resten av kroppen

jeg gnir henne inn
med olje
varmet i hendene

så stille hun ligger
bare nyter mine bevegelser

jeg blir veldig opphisset
klarer nesten ikke styre meg selv
ser hun vil ha mer

vet at jeg må ta det med ro
vil ha lengst mulig nytelse

vi legger oss tett
som skiferstein
kjenner hverandres kropp
rytmen er ganske lik

føler hennes myke hender
om mitt stive lem
det er så herlig å nyte

hun kysser meg lett
nedover kroppen

ender opp ved mitt kjønn
leppene og munnen
vet hva de skal gjøre

det er like før jeg kommer
pausen gjør meg sterkere

hun legger seg på ryggen
jeg fører meg inn
i hennes overvåte kjønn

det er trangt

sakte og tirrende
inn og ut

hun vil sitte på meg
vi snur oss

hennes tunge kropp
føles lett
der hun gynger
fram og tilbake

ingen kan ta fra oss opplevelsen
når vi igjen bytter plass

jeg tar henne bakfra
hardt støter jeg mitt lem

treffer hennes orgasmepunkter
gang på gang

hun kommer og kommer
stønner lavt og høyt
om hverandre

vi stopper ikke der
hun setter seg over meg

med sin store kropp
beveger hun seg
lett som en fjær

opp og ned svaier hun
på min stive påle

helt til jeg kommer

kaskader av sæd
flyr av gårde

du kjenner det
dypt inne i deg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar