Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 16. september 2010

gnistene fra bålet
får øynene dine
til å se ut
som stjerner

når du lener deg tilbake
strutter dine bryster
under den tynne kjolen

jeg har så lyst
til å ta på deg

mannen din
observerer meg

det er fritt fram
jeg gjør det jeg vil
og tenker

legger mine varme hender
om din fyldige kropp

føler meg fram
under kjolen
og nedover lårene

du er våt
fingrene mine svømmer

du stønner
når jeg masserer deg

både du og mannen nyter
det som skjer
og selvsagt jeg

jeg løfter kjolen
lar min tunge
slikke deg

munnen min
og skjegget blir vått

jeg øker tempoet
tar ett par fingre
til hjelp

tommelen min
gnir din klitoris

du kommer
helt uten forvarsel

vi fylles av glede
alle tre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar