Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 8. november 2010

du dro meg til deg
det lyste kåthet
i dine øyne

herlig lang klem
kinn mot kinn

våre lepper møttes
i et fuktig kyss
som fortsatte lenge

hendene dine
befølte meg
utenpå buksene
jeg stivnet raskt

du fortsatte
mykt og kjærlig

kyssene våre
ble hetere og tettere

vi måtte skjule oss
i neste rom
du var ivrig

tettere klemmer
hetere kyss
ivrige hender
og fingre

du åpnet mine bukser
lemmet mitt ble vått
av din herlige munn

tungen var ru
hendene varsomme
jeg holdt meg tilbake
du fortsatte

sugde mykt og hardt
om hverandre
til jeg kom
i din munn

det var smaksfullt
å kysse deg igjen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar