Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 8. november 2010

jeg hiver etter pusten
du ligger tungt over meg
som om det er siste gang
vi opplever nok
en herlig seksuell stund

du klemmer og knar
er helt ustyrtelig
knasende god
der du rir meg

til siste dråpe
er melket ut
fra mitt stive lem

gleder meg
til å smake
og å slikke deg ren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar