Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 1. november 2010

ganske sliten kom jeg til deg
dobbeltskiftet hadde tatt alle mine krefter
jeg slet av meg svette klær
du hjalp meg med de siste plagg

du førte meg til den myke sengen
la meg ned og startet sakte med massasje
jeg sovnet nesten av dine varme hender
likevel ble jeg sterkt opphisset

du visste hva du gjorde
jeg ble mer og mer stiv
der jeg lå avslappet på rygg
lepper og munn overtok

du sugde min harde stolthet
så deilig og mykt
sammen med dine hender
som behandlet meg herlig

du hadde kontrollen jeg mistet
jeg kom som bare det
over ditt ansikt
det rant nedover leppene og haken

jeg kysset deg
kjente smaken av
mine egne safter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar