Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 21. april 2010

dine armer ble myke
du slappet helt av

kroppen din
ble klar

våre få klær
ble raskt borte

nytelsen ble topp
når mine hender
tok på deg

fingrene mine
gjorde deg
enda mer våt

naken lå du der
våt og ventet

naken ble jeg
herlig stiv

jeg følte din munn
rundt mitt lem

suget var ikke til å motstå
enorm nytelse

måtte bare
få slikke deg

om og
om igjen

du kom
igjen og
igjen

1 kommentar: