Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

lørdag den 17. april 2010

du kom
til meg

strålende og kåt
det så jeg

kos og klem
lange kyss

den nye måne
så vi sammen
den skal bli full
etterhvert

klærne
ble sakte
revet av
våre kåte kropper

du fikk
din oljemassasje
med hender
og fingre
over hele kroppen

myke og deilige bryster
og stive knopper

nytelsen er gjensidig
vi koser oss

herlige følelser
kåtheten steg

mine hender
og fingre
vandret over
hele deg
mange ganger

du ble våt
jeg ble stiv

din klitoris
nøt mine fingre
om og om igjen

så satt du deg
over meg

min stivhet
gled inn
i ditt våte
kjønn

for en herlig nytelse

opp og ned
du visste hva du ville
jeg holdt om
dine duvende bryster

harde tak
om din faste rumpe
når jeg tok deg
bakfra

dypt inne i deg
føltes vi herlig sammen

da jeg lå over deg
var vi klare
for siste innsats

tempoet økte
svetten rant
vi kom
sæden sprutet
saftene blandet seg

utslitte
klemte vi hverandre
lenge

dette skal gjentas

1 kommentar: