Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 18. april 2010

en finger
er alt
som skal til

litt massasje
på din kropp

fra nakke
til skuldre

videre til
dine bryster

store vorter
nyter min finger

under din truse
venter det siste

min finger
føler seg fram

det er
vått allerede
vi koser oss

herlig nytelse
hos oss begge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar