Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 16. april 2010

jeg ble så tent
da jeg så deg

helt nytt
for oss begge

veldig varm
og opphisset
av klemmen
ble jeg

smilet ditt
ga meg ro

du var ærlig
og utrolig flott

dine øyne
var gnistrende

du er flott

jeg vil massere
din flotte kropp

langsomt
der du er sliten

varmen
fra mine hender
kan du nyte
der du vil

starter ved skuldrene
sakte nedover ryggen

resten
bestemmer du

1 kommentar: