Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

lørdag den 17. april 2010

tidligere
møttes vi

snakket og følte
på hverandre

koste og klemte
klinte og kysset

dine øyne og blikk
ditt herlige smil

du har så
myk og deilig kropp

herlig og erotisk

jeg ble så
veldig opphisset
og stiv

alle klær
var på
vi hadde kort tid

helt til sist
følte jeg din
våthet rundt
mine fingre

du var herlig
og kåt

og jeg gledet meg veldig
til neste gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar