Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 11. september 2013

Ligger på siden i en slags fosterstilling
Sammenkrøpet, uskyldig positur
Hånden din på hoftekammen
Hånden din på vei inn i meg
Sakte og forsiktig
Mer olje
Jeg klynker når hånden din er på sitt bredeste, over knokene.
Shhhhh, jenta mi. Bare puste rolig.
Lav stemme.
Kysser meg, stryker meg med den frie hånden.
Jeg legger innsatsen i å slappe av...ikke stramme en muskel.
Det sprenger. Det gjør vondt.
Det tar tid. Har tatt lang tid. Flere år.
Helt til kroppen min lukker seg rundt hånden din, tar deg i mot og omfavner håndleddet.
Jeg er lamslått. Jeg er overveldet.
Det føles så...totalt. Så blir jeg fylt av en slags glede, endelig klarte jeg det. Og ydmykhet. Over å være din.
Rommet er stille. Hånden din er stille inni meg. Du er stille. Tiden står litt stille. Jeg kjenner på følelsen. Det fysiske er blandet med så mye emosjon at det er vanskelig å skille hvilke esker å legge hva i.
Forsikringene dine kommer viskende i det jeg begynner å gråte, du vrikker så vidt på neven inni meg. Masserer alle punkt som er.
Flink jente. Stolt av deg.
Jeg kommer hulkende på den nesten ubevegelige hånden, jeg hører deg stønne langt borte av følelsen av skjedemuskulaturen som strammer seg rundt hånden din.
Du trekker hånden forsiktig ut når krampene har lagt seg og trekker meg, tårevåt og svett,  inn i armene.
Jeg er opprømt, høy og liten på en gang.
Du ser på meg, smiler, hører på og nikker. Trygg og rolig. 
Det er fascinerende hvordan alt det kinky, nasty og skumle blir vakkert når vi er sammen...Elsker deg!
(-gwendo- august -13)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar