Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 7. april 2010

kvelden er ung
bølgene er under oss

du er i full uniform
jeg i bare enkel skjorte

når du kommer nærmere
blir jeg opphisset

vi ser på hverandre
dine øyne tennes

etterpå skjer det kanskje

39 andre
må vente

hoftene dine
under klærne

herlig å nyte
streng er du også

du vet hvor
jeg er

jeg blir veldig
opphisset

og så kom du
til meg

dyne og pute
trengs ikke

vi står nakne
veldig raskt

opphisselsen
er herlig

jeg må bare fantasere

bare du vet
hva som skjer videre

1 kommentar:

  1. kvelden er ung -da har en god tid til fantasier :-)
    det skal jeg og gjøre :-)

    SvarSlet