Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 2. april 2010

Meg motsier du ikke denne gang heller
Alle midler tas i bruk
Lenkene festes rundt dine ledd
Atter skal vi nyte sammen

du henger der
uten å kunne gjøre motstand
blikket ditt sier alt

jeg er ikke nådig med pisken
du stønner av opphisselse
huden blir lett rødlig

jeg knar dine bryst
hardt med faste hender

min stive stolthet
styrer mot din åpne munn
du suger meg lenge

en vibrerende dildo
føres ut og inn
av ditt våte kjønn

det blir oppsvulmet
jeg viser ingen nåde

pikken min er klar
jeg presser meg inn
i din herlige våte fitte

du er trang og god
jeg sklir rett til bunns

du stønner høyt
når den vibrerende
presses hardt mot klitoris
ringen din gir
en herlig ekstra følelse

og du kommer og kommer
kan ikke motstå
for en nytelse

tempoet mitt øker
blikkene våre møtes

du kan ikke få gjort noe
er fortsatt fastspent
og henger der

jeg snur deg rundt
tar mine siste harde støt
i din munn

sæden spruter
du må svelge
likevel renner det
nedover ditt kinn

jeg er ikke ferdig
med dildoen
gir deg en siste omgang

orgasmene tømmer deg for krefter
og gir deg dine
siste bevegelser i lenkene

du er slapp
jeg bærer deg
forsiktig til sengen

der skal jeg bare være myk
resten av natten
det kan du
også nyte

2 kommentarer:

  1. mmmmm den natten skulle jeg gjerne hatt :-)

    SvarSlet
  2. Denne fikk meg til å drømme, skulle nesten tro du hadde meg i tankene;P

    SvarSlet