Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 2. april 2010

vi står på hver vår side
eggene knuses i pannen
pølser og poteter skjæres
og freses i varmen

du åpner frekt
ett par knapper i blusen din

jeg tirres av synet
med olje på mine hender
fortsetter jeg og åpner resten

føler deg mykt i nakken
legger hendene på dine skuldre

eggeplommene stivner
som mitt lem
pølsene sveller
som dine brystknopper

mmm
dette blir godt

2 kommentarer: